2 Temmuz 2014 Çarşamba

#1rimel1allik ilk çekilişi

http://1rimel1allik.blogspot.com.tr/2014/06/ilk-cekilisim-cok-heyecanliyim.html

İLK ÇEKİLİŞİM (ÇOK HEYECANLIYIM!)

Herkese merhaba yeniden :) Ne zamandır yapacağım yapacağım diyorum hem kendimi hazır hissetmiyorum (nedense çok heyecanlandım,çekiliş yapan diğer arkadaşlarda da oluyor mu acaba bu?:)) En son Vitacost alışverişim de eve ulaşınca sizleri daha bekletmek istemedim.
Şimdiki aklım olsa sizlerin istediği bir ürünü seçerdim sanırım ama uzun süredir beğendiklerimi ya da merak ettiklerimi ufak ufak alıp kenarda biriktirmiştim :) 

Lafı uzatmayayım tamam :) Çekilişimde çok fazla makyaj ürünlerine yer vermedim çünkü ben kendim de daha çok bakım ürünleri alıyorum. 



Hediyelerim:
- Floriography (içeriği temiz sayılan bir duş jeli, kreminin kokusunu ağır bulunca size duş jelini aldım)
-Dove mini duş jeli
-Hayat Kozmetik'in Vücut Peelingi
-Yves Rocher duş heli
-Revigen Şampuan (Lilakutudan)
-Diadermine yüz için nemlendirici
-Neutrogina yüz yıkama jeli
-Alba Botanica yüz maskesi (Vitacosttan aldım,yazısı gelecek bu alışverişimin)
-Red Cherry Takma Kirpik
-Flormar Makyaj için sponge
-Sally Hansen Renkli dudak balmı
-L'oreal True Match Concealer (Çok seviliyormuş artık kazanandan yorumları duyarım :)
-Essence Long Wearing Eye Pencil (Bling Bling rengi)
-Deborah Yeni Seriden Gel Effect Oje 07 numara
-Flormar Makyaj Bazı
-Dudak Stickerı
-Rimmel London Nail Nurse (Kendime alırken size de almıştım,beğenmedim ama beğeneni çok umarım kazananın işine yarar:))
-Essence oje bazı
-Yüzük 
-Nuxe,Missha,Arko,Loreal,Soyulabilen maske,Histomer,bir kaç tane daha 1-2 kullanımlık şeyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder