7 Temmuz 2014 Pazartesi

ECEFOBİ MERHABA ÇEKİLİŞİ

ECEFOBİ MERHABA ÇEKİLİŞİ 

Bu kutuda neler var bir bakalım öncelikle: * Avon Make Me Wonder Parfüm (50ml) * Yves Rocher Culture BIO Duş Jeli (200ml) * Garnier 3'ü 1 Arada Temizleme+Peeling+Maske (150ml) * Toni & Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey (75ml) * Mades Stackable Body Milk  / Çiçek Kokulu - Turuncu Seri Vücut Sütü (100ml) * Mades Stackable Banyo Tuzu / Zambak Kokulu - Mavi Seri (20gr) * Maybelline Baby Lips - Cherry Me * Alouette Makyaj Temizleme Mendili (20 adet) * Eklips Matchbox Nail Files * Selesta Life Portakal - Zeytinyağlı Bitkisel Sabun *Watsons Metro Cımbız Çekiliş şartlarına gelirsek; Tek zorunlu şartım sağ tarafta yer alan; İzleyiciler bölümünden bloğuma katılmanız ve size ulaşabileceğim bir mail adresi bırakmanız... Ama olmaz, ben ek haklar da isterim derseniz; Bloglovinden beni takip etmek +1 hak G+ dan beni çerçevelerinize eklemek +1 hak Facebook aracılığıyla çekilişi herkese açık olarak paylaşmak +1 hak Twitter'dan beni takip edip, çekilişi duyurmak  +1 hak İnstagram profilimi izlemeye alarak, profilimdeki çekiliş fotoğrafını #ecefobi etiketiyle  paylaşmak +2 hak  Bloğunuz varsa, fotoğraflı şekilde çekilişi duyurmak +3 hak getirecek. Tüm hesaplarıma sağ taraftan ulaşabilirsiniz. Linkleri bırakmayı lütfen unutmayın... Çekilişe son katılım 15 Ağustos saat 23:59 olup, bu tarihten sonra katılımlar kabul edilmeyecektir. Sonuç, 3-4 gün içinde randomla belirlenecek ve bloğumda duyurulacaktır. Ayrıca sosyal medya hesaplarınızı çekiliş bittikten sonra açık tutmanızı, takip ve paylaşımlarınızı kontrol edebilmem adına, rica ediyorum. Son olarak, lütfen çekiliş sonucu açıklanana dek, paylaşımlarınızı profillerinizden silmeyiniz. Tek tek kontrol sağlayacağım için, silinmiş paylaşımları maalesef kabul edemeyeceğim. - See more at: http://ecefobi.blogspot.com.tr/2014/07/ecefobi-merhaba-cekilisi.html#sthash.IDdKO1ge.dpuf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder