9 Ekim 2014 Perşembe

Dipsiz Mor'un Dipsiz Yolculuğu.: Youtube Kanalı Şerefine Çekiliş :)

Dipsiz Mor'un Dipsiz Yolculuğu.: Youtube Kanalı Şerefine Çekiliş :):

Youtube Kanalı Şerefine Çekiliş :)

Selamlar cancağızlarım! Bayramınız kutlu, mutlu, mübarek olsun:) Youtube kanalımın açılışı şerefine bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. Butik oldu ama güzel oldu bence. İleride çok daha büyük çekilişlerin düzenleneceğini de ekleyeyim.

Peki neler var? Şartlarımız neler?

İlk önce içerikle başlayayım isterseniz.


Genel görünüm olarak böyle. Hemen hemen hepsi kullandığım ve sevdiğim ürünler.



Essence'in Miss Atlantis adlı farı.



Kokusuna adeta aşık olduğum, devamlı satın aldığım Palmolive vanilya aşkı.


Yenilenmiş formülü ile Garnier'in saf ve temiz 3ü1 aradası. Temizleyici, peeling ve maske olarak kullanılabiliyor.


E kış geliyor :) Ve deneme boyu olmadan çekiliş olmazz :D Bebak benim en sevdiğim el kremi ne yazık ki tam boyu var mı bilmiyorum. Bir de bunu alırken gördüm ki içindeki parabeni kaldırmışlar. Yihu. Neutrogena markasına ait ise hiç bir ürün kullanmadım,ancak güzel görünüyordu ben de attım sepete.


Bu da Loreal'in 131 numaralı ruju. Ben şu an 535 numarasını severek kullanıyorum.


Kitapsız da olmaz çekiliş bence :) Buket Uzuner Kumral Ada Mavi Tuna ve İki Yeşil Su Samuru ile en sevdiğim Türk yazar olmayı başarmıştı. Hiç tereddüt etmeden aldım bu kitabı o yüzden, kazanan kim olursa onun da gönlünde yer etmesini umuyorum :) Ve maalesef tamamını meğerse kadraja alamamış olduğum bebek melekli sevimli ayraç :)


Ah, fotoğrafın kalitesi için kusura bakmayın... Kışa çok uygun olduğunu düşünüyorum bu iki rengin.


Bir de güzellik maskesiyle devam edeyim dedim. Salyangoz kreminin ünü yayılmaya başladıktan sonra alıp bir kere kullanmıştım. Güzeldi. Umarım kullanacak kişi de sever :)

Gelgelelim şartlara.
İki asıl şartım var;
1-) Bloğu ve yeni açtığım youtube kanalını (tıktık) takip etmeniz.
2-) Facebook sayfasını beğenmeniz.

1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim yazı için ayrıca sitemede beklerim http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil